19 kwietnia 2011 r. o godzinie 6.00  wyruszyliśmy autokarem spod szkoly na kolejną wycieczkę zorganizowaną w ramach projektu „Pracownia przyrodnicza w każdej Gminie”.

Pełni dobrych humorów ruszyliśmy na szlak kolejnej przygody. Około godz. 9,00 przybylismy do Zlotego Stoku, gdzie czekało nas zwiedzanie Muzeum Górnictwa Złota. Błądząc z przewodnikiem po podziemnych korytarzach dowiadywaliśmy się o historii kopalni złota, sposobach wydobycia oraz ciekawostkach z życia kopaczy-górników.Największą frajdę sprawilo nam płukanie złota. Wyposażeni w miski i „złotonośny” piasek poczuliśmy się jak poszukiwacze skarbów. Kolejny etap wycieczki to Lądek Zdrój. Największe wrażenie wywarł na nas Rynek oraz Zakład Przyrodoleczniczy, gdzie długo delektowaliśmy się wodą płynącą z podziemnych zdrojów.

Po obiedzie (frytki, schabowy, cola) – najważniejszy punkt wycieczki: Jaskinia Niedźwiedzia w Kletnie. Dech w piersiach zapierały nam wspaniałe widoki korytarzy, szczątki niedźwiedzi jaskiniowych oraz dziwne, fascynujące formy tworzone przez stalaktyty, stalagmity i stalagnaty.

Wspaniała atmosfera, ciekawe miejsca oraz profesjonalna obsługa sprawiły, że bedzie to niezapomniana wycieczka.